Counting down the days :) - Reisverslag uit Putten, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu Counting down the days :) - Reisverslag uit Putten, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

Counting down the days :)

Door: Fjen Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

24 Maart 2014 | Nederland, Putten

Hallo Allemaal,

Het is alweer een paar jaar geleden sinds mijn laatste update op dit blog. Dat de tijd zo snel kan gaan. Ik heb dan ook niet stil gezeten.
Ik heb een jaartje met veel plezier op een kinderdagverblijf gewerkt in Vathorst met een stel leuke collega's.
Maar was ook wel een lastige periode omdat ik niet zo goed wist welke kant ik op wilde. Ik was echt op zoek naar een doel in mijn leven. En beetje bij beetje kwam er duidelijkheid. De hulpverlening is waar mijn hart ligt. Mensen helpen die een helpende hand nodig hebben. En op welke manier kan ik dat beter bereiken dan door te gaan studeren, mijzelf verder te ontwikkelen.

Maar ik moet ook niet te ver op de zaken vooruit lopen want ik ga eerst nog op REIS! Nog 8 dagen te gaan om precies te zijn en dan stap ik op het vliegveld richting het verre Amerika. Ik ga voor 3 maanden naar Hawaii om een bijbelschool te doen die gericht is op het onderwijs. Ik merkte dat ik het erg leuk vind om kinderen nieuwe dingen te leren. En dit is precies waar die school over gaat. Ik krijg les over wie God is en hoe Hij naar het onderwijs kijkt. Hoe belangrijk Hij het vind en op welke manier ik dat handen en voeten kan geven.
3 maandjes deze keer dus dat is nog wel te overzien . Ik ga samen met Joyce een goede vriendin die haar DTS gaat doen. Het is super gaaf dat we dit avontuur samen mogen beleven.

Dit was het verhaal in een notendopje. Ik ben van plan om weer regelmatig een update te schrijven en jullie op die manier op de hoogte te houden van mijn belevenissen.


Groetjes Fjen

  • 25 Maart 2014 - 07:09

    Cora:

    Wat een plannen! Mooi! Ik wens je Gods Zegen!

  • 25 Maart 2014 - 07:39

    Leo R.:

    We hebben al 'afscheid' van je genomen. We kunnen er niet bij zijn a.s. Zondag als je voor het laatst in de VvGE bent, maar we blijven je volgen. En ook God 'houdt een oogje in het zeil'.

  • 25 Maart 2014 - 13:14

    Ellen:

    leuk dat je weer gaat bloggen!!!
    tot zondag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 73155

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: