Vancouver, Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu Vancouver, Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

Vancouver, Canada

Door: Fjen Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

03 April 2014 | Canada, Vancouver

Hallo Allemaal,

Na een lange reis ben ik in Vancouver aangekomen. Ik vertrok om 13.05 en kwam om 13.50 aan. En daar zit dan 10 uur vliegen tussen. Gelukkig konden Joyce en ik het hotel makkelijk vinden. Even een tukkie gedaan om bij te komen maar daarna zijn we toch even de buurt gaan verkennen. Om op die manier zo lang mogelijk wakker te blijven en zo de jetlag te slim af te zijn. Een mooie drukken stad Vancouver. We gingen om 20.00 uur slapen maar ik werd helaas toch om 1, 2 en 3 uur wakker.

Vandaag (woensdag) hebben we zeker niet stil gezeten.
Na een koffie stop bij de Starbucks zijn we vanochtend met de bus naar het Capilano park geweest. Een park waarin je door middel van bruggen tussen de boomtoppen kon lopen. Een prachtig stukje natuur. Het zonnetje scheen en het was een heerlijke dag.
Daarna zijn we in het Nelson Park, een paar straten bij ons hotel vandaan, een broodje wezen eten.
Ook wilde we graag even over de boulevard lopen met het mooie uitzicht over het water met de bergen op de achtergrond. We zagen zelfs nog wat sneeuw op de bergen liggen.
's Avonds kun je hele mooie foto's maken van de skyline van Vancouver. Dus om die rede zijn we toch nog even de deur uit geweest. Joyce heeft een super goede camera en ze heeft er echt mooie foto's mee gemaakt. Om half 9 had ik nog even afgesproken met een vriendin die ik kende van mijn DTS, 3 jaar geleden. Super leuk om weer even bij te kletsen en leuke herinneringen op te halen.

Zo dat was m'n dagje wel. Nu lekker slapen en morgen weer inpakken voor de reis naar Hawaii! Ik heb er zin in :)

Groetjes Fjen

  • 03 April 2014 - 07:57

    Corrie Mannee:

    Wat schrijf je toch gezellig, Fjen!
    Een goede aan komst en inburgering in Hawaï!
    A Dieu

  • 03 April 2014 - 08:26

    Leo R.:

    Foto's van de skyline vanuit Stanley Park ? Geniet van Couver en goede reis naar Hawai.

  • 03 April 2014 - 09:06

    Inge:

    Hoi Fjen!

    Leuk om jouw belevenissen weer te volgen!
    Goede reis verder en Gods zegen.

    Inge

  • 03 April 2014 - 10:40

    Dad:

    Leuk om te lezen,
    Goede verdere reis,
    Groet uit Putten.

  • 04 April 2014 - 14:01

    Rina:

    Dag Fjen, Daar gaan we weer. Jij beleeft je avonturen ik ik geniet met je mee met je verslag. Goede reis verder.

  • 05 April 2014 - 22:27

    Ina:

    Ha Fjen,
    Leuk verslag, ben benieuwd naar de foto's o.a van tussen de boomtoppen. Ik hoop dat je een goede nachtrust heb gehad en wens je een goede reis. Gods Zegen toegewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 73141

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: