God's power through children! - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu God's power through children! - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

God's power through children!

Door: Fjen Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

08 April 2014 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

ALOHA vanuit het zonnige Kona, Hawaii!
Afgelopen donderdag ben ik na 2 jaar weer terug op de campus van Jeugd met een Opdracht. Happy to be back! Vrijdag begonnen we met de traditionele welkoms-ceremonie, waarin we als school welkom geheten werden op Hawaii en op de campus. De rest van het weekend waren we vrij om een beetje bij te kunnen slapen. Ondertussen al weer aardig wat nieuwe mensen leren kennen en bij kunnen kletsen met oude bekende. Gek maar ook super gaaf om hier weer te zijn. Ik denk dat ik nu wel redelijk over mijn jetlag heen ben. Mijn nachten worden gelukkig steeds langer.
Vandaag (maandag) was de eerste officiële lesdag. Omdat ik de Foundation in Education school doe is ons klaslokaal op het terrein van de pre-school waar de jonge kinderen van de campus les krijgen.
Vanochtend hadden we hier onze eigen welkoms-ceremonie. De kinderen zongen liedjes en we kregen bloemenkransen. Toen werden we naar ons klaslokaal gebracht en de kinderen kwamen in tweetallen persoonlijk voor ons bidden. Een jongen en een meisje kwamen naast mij zitten en za hadden allebei een boekenlegger voor mij meegenomen met teksten en tekeningen die ze van God voor mij hadden gekregen. Daarna gingen ze allebei voor mij bidden voor kracht en wijsheid. Het was heel bijzonder om mee te maken. Toen gingen de kinderen nog voor ons bidden als groep. Ze baden dat de Heilige Geest de ruimte mocht krijgen en dat niets in de weg zou staan zodat God Zijn werk in onze harten kan doen. Je voelde echt de kracht van God die de kinderen met zich mee droegen. Het was een speciale ochtend. Na de lunch was er tijd voor de getuigenissen die we met elkaar gingen delen.
De eerste paar dagen waren zeker intensief maar ik zie er naar uit wat God allemaal gaat doen deze paar maanden.

Groetjes Fjen


  • 08 April 2014 - 10:47

    Dad:

    Mooi om te lezen.
    Wish a was there.

    Greetings from a cold and rainy Putten.

  • 08 April 2014 - 18:43

    Rina:

    Een mooi begin zo te lezen Fjen. Ik zie met jou uit wat deze maanden te brengen heeft. Liefs van een regenachtige Veluwe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kailua-Kona

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 73302

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: