Het einde in zicht - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu Het einde in zicht - Reisverslag uit Kailua-Kona, Verenigde Staten van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

Het einde in zicht

Door: Fjen Klaassen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

29 Juni 2014 | Verenigde Staten, Kailua-Kona

Hallo Allemaal,

Ik voel me een beetje bezwaard. Ik kom erachter dat het wel erg lang geleden is dat ik een berichtje geschreven heb.
De laatste paar weken zijn voorbij gevlogen maar ik heb de school zeker op een goede manier kunnen afsluiten. Het is nu erg rustig op de campus. De laatste paar dagen veel mensen en teams gedag gezegd. Ik zie er naar uit om alle getuigenissen te horen als ze terug komen van outreach. Nog een paar uurtjes en dan ga ik dit eiland ook verlaten. Als ik terug kijk op de laatste 3 maanden dan kan ik God niet genoeg bedanken voor al de dingen die ik hier heb mogen leren. Ik heb opnieuw mogen ervaren hoeveel God van mij houd. Ik heb geleerd dat God elk onderdeel van mij leven wil besturen en dat als ik Hem gehoorzaam in de kleine dingetjes dat Hij mij de weg wijst. Al gaat die weg door diepe dalen of hoge bergen Hij is bij mij en zorgt voor mij. Als ik mijzelf open stel dan is er zoveel meer dat ik van God mag ontvangen.
Ook heb ik meer geleerd op het gebied van het onderwijs en kinderen. Ik heb zeker bepaalde dingen in mijn eigen leven moeten bijsturen. Hierdoor heb ik ook meer duidelijkheid gekregen in mijn eigen identiteit. En natuurlijk hoeveel God van zijn kleine kinderen houd. Dat God die kleintjes zoveel wil leren en geven in hun jonge jaren. Met eigen ogen heb ik God's Geest aan het werk gezien in de levens van jonge kinderen.
God is goed. Ik heb zeker genoeg verhalen te vertellen als ik thuis kom :)!

Vanavond vlieg ik via San Francisco naar Los Angeles. In LA verblijf ik bij vrienden die ik hier op de campus heb ontmoet. Een kado van God. Dinsdag avond vlieg ik via Parijs naar Amsterdam waar ik woensdag avond aankom. Een hele reis voor de boeg. Zouden jullie willen bidden voor een voorspoedig reis?

Bedankt voor jullie gebeden en medeleven de afgelopen maanden.
En binnen een week ben ik weer in het land om van God's goedheid te getuigen. :) Ik ben er klaar voor om deze periode af te sluiten en een nieuwe periode van mijn leven in te stappen. En om mij daarin meer en meer uit te strekken naar wat God voor mij heeft.

Blessings
Fjen.

  • 08 Juli 2014 - 14:09

    Annemarie Maris:

    Hoi Fjen, ik lees dat je weer thuis bent! Zo'n periode vliegt om he? Fijn om te lezen dat je het goed hebt gehad. Wij zijn ook net weer thuis na een reis naar Atlanta. Even herstellen van de jetlag:)
    We wensen je Gods zegen en wijsheid voor de toekomst. Liefs van Peter en Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Kailua-Kona

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 5651
Totaal aantal bezoekers 73300

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: