Hawaii here I come - Reisverslag uit Putten, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu Hawaii here I come - Reisverslag uit Putten, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

Hawaii here I come

Door: Fjen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

02 Januari 2012 | Nederland, Putten

Hallo,

Ik ga weer op stap. En deze keer is de stap iets groter dan in mijn vorige reis. Hawaii een groep eilanden een paar uur uit de kust van Amerika. Een hele onderneming. Ik ga daar weer een soort bijbelschool doen bij de organisatie ‘Jeugd met een Opdracht’. Deze keer heeft mijn bijbelschool een focus op counseling en het werken met kinderen. Ik heb er heel erg veel zin. En ik kan niet wachten om te zien wat God allemaal gaat in mij en de mensen om mij heen. Ik ben hem zo dankbaar voor alles wat Hij mij gegeven heeft in de periode die nu achter mij ligt. Ook in de moeilijke situaties rond het overlijden van mijn oma. Hij is trouw gebleven.
En voor diegene die dit niet op deze manier ervaart. Ik moedig je aan om op zoek te gaan naar de waarheid. God laat zich zien aan degene die oprecht naar Hem zoekt.

Gister heb ik afscheid genomen in mijn kerk. Een bijzondere ervaring. Ik voelde me letterlijk gedragen door mijn kerkelijke familie. Gedragen in gebed en ondersteuning. Ik mag uit gaan met de zekerheid dat de kerk achter me staat en uitziet naar wat God gaat doen. Om Ben die vanochtend vroeg op de stoep stond om toch nog even afscheid te kunnen nemen. Ik sta met open mond te kijken hoe men mij op alle creatieve mogelijkheden weet de verrassen en bemoedigen. Iedereen heel erg bedankt voor jullie creativiteit.
Het is verdrietig om weer afscheid te moeten nemen van vrienden en familie die zo dicht bij je staan. Maar ik mag weten dat God bij mij is en Hij is ook bij de mensen die in Nederland achterblijven.

Oftewel ik ben weer begonnen met mijn blog. Ik hoop één keer in de 1 a 2 weken weer een verhaaltje te schrijven over al mijn belevenissen. Ik was verrast door alle leuke reacties op mijn blog. Mensen die enthousiast mijn blog lazen en op die manier op de hoogte bleven en mij ondersteunden. Dat was leuk om te horen. Ik heb geen flauw idee hoe mijn dagelijkse schema er straks zal gaan uitzien. Maar er moet ergens een gaatje vrij zijn voor mijn blog.
Voor mijzelf is het ook een uit laat klep. Ik kan alles wat ik meegemaakt heb, bijzonder of moeilijk, hier van mij afschrijven wetende dat mensen aan de andere kant van de computer met mij meeleven en voor mij bidden.
Ik hoop jullie te kunnen verrassen met leuke, inspirerende en bemoedigende getuigenissen op deze pagina.
Het ga jullie goed zo aan het begin van dit nieuwe jaar.
Heel veel zegen

Liefs Fjen

  • 04 Januari 2012 - 11:55

    Lideke:

    Yo go girl.... we kijken uit naar je verhalen...

  • 04 Januari 2012 - 15:46

    Rina:

    Geweldig dat je op het nippertje nog je rijexamen hebt gehaald Fjen! Prachtig, gefeliciteerd ermee! En dan nu op reis. In de Bijbel staat dat Gods ogen de hele aarde doorlopen om krachtig bij te staan, hen wier hart volkomen naar Hem uitgaat. Deze tekst geldt ook voor jou. Wat we daarom zeker weten is: Je bent niet alleen. Er reist Iemand met je mee, die een oogje op je houdt! Veel liefs.

  • 06 Januari 2012 - 22:45

    Corrie:

    ha die Fjen, ben benieuwd hoe het je vergaat. Gefeliciteerd dat je je rijbewijs heb gehaald!

  • 07 Januari 2012 - 16:06

    Cora:

    Hey Fjen, Goed van je dat je zo uitstapt! Wat ontwikkel jij je snel, heel mooi om te zien. Ik ga je volgen hoor!
    En gefeliciteerd met je rijbewijs

  • 09 Januari 2012 - 10:39

    Freddy:

    Fjen,

    Fijn dat de reis is goed gegaan. En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs nog net voor je vertrok!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Putten

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 73340

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: