Een bijzondere ervaring! - Reisverslag uit Hollister, Verenigde Staten van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu Een bijzondere ervaring! - Reisverslag uit Hollister, Verenigde Staten van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

Een bijzondere ervaring!

Door: Fjen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

28 Juni 2012 | Verenigde Staten, Hollister

Hallo allemaal,

Met de benen omhoog ben ik nu lekker aan het nagenieten van alle mooie en bijzondere dingen die ik in de laatste 6 maanden allemaal heb meegemaakt. Ik ben in Hollister, Californië aangekomen bij mijn vriendin die ik vorig jaar op mijn DTS in Engeland heb ontmoet. Na een jaar haar niet gezien te hebben is er weer genoeg om over bij te kletsen.
De Foundation in Counseling school is nu toch echt afgelopen. Afgelopen week nog een midweekje in Hawaii doorgebracht. Het was geweldig om alle bekende gezichten weer op Campus rond te zien lopen. Samen met de rest van het team en de leider van de school hadden we een aantal ochtenden debriefing. Iedereen had de kans om zijn hoogte en diepte punten te delen en wat ze de volgende keer anders zouden doen. Het was goed om die dingen van elkaar te horen. Zeker om te realiseren dat je in een aantal worstelingen toch niet de enige bent.
Nu heb ik rustig de tijd om alles nog even op een rijtje te zetten. Mijn notities nog een keer door te nemen. Om er uiteindelijk achter te komen dat onze God een hele grote is en dat ik het zonder Hem allemaal niet heb kunnen doen. Ik sta elke keer weer versteld van alle grote dingen die God gedaan heeft in mijn leven maar ook in die van anderen. Ik kan niet wachten om aan iedereen weer een stukje van God's grootheid te laten zien.
Nog een weekje en dan kan ik mijn familie en vrienden weer in de armen sluiten. Wat is de tijd toch snel gegaan. We gaan er weer een feestje van kamen :)
Bedankt voor alle gebeden, support en reacties.
En deze keer kan ik toch echt zeggen: TOT SNEL
Groetjes Fjen

  • 29 Juni 2012 - 08:41

    Anton:

    Geniet nog even daar
    en geniet dan in Ned.
    Tot eind volgende week.

    Dad.

  • 29 Juni 2012 - 20:43

    Corrie:

    Hoi Fjen,
    Ik ben benieuwd naar je verhalen en wens je een goede reis naar ons aller Gelderland!

  • 02 Juli 2012 - 18:11

    Rina:

    Op dit moment ben je alweer in Nederland Fjen. Ik heb genoten van je verslagen en hoop je snel in levende lijve te zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollister

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 1727
Totaal aantal bezoekers 73336

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: