Bepakt en bezakt op naar een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Redwood City, Verenigde Staten van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu Bepakt en bezakt op naar een nieuw avontuur! - Reisverslag uit Redwood City, Verenigde Staten van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

Bepakt en bezakt op naar een nieuw avontuur!

Door: Fjen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

17 Juni 2012 | Verenigde Staten, Redwood City

Hallo allemaal,

Na een midweekje in Boston en een vlucht via Denver ben ik weer in Californië aangekomen. Outreach is alweer bijna voorbij.. De laatste paar weken zijn voorbij gevlogen. Als ik terug kijk naar de 3 maanden die ik in Lewiston heb doorgebracht ben ik erg dankbaar voor alle deuren die God voor ons geopend heeft. Het was niet makkelijk om als pioniers team als eerst op die plek aan de slag te gaan. We liepen tegen aardig wat blokkades aan. Ons team heeft het land geploegd voor de volgende teams om de zaadjes te planten. Ik heb heel wat bijzondere mensen leren kennen en nieuwe dingen geleerd die ik meeneem. Aan het begin van de week vertrokken we naar Boston voor debrief. Maar natuurlijk zijn we ook de stad ingedoken. Een leuke stad Boston om in rond te neuzen.
God is trouw. Als team hebben we zijn handen en voeten mogen zijn.
Morgen vliegen we naar Kona, Hawaii voor onze laatste debrief met de hele school. Daarna gaat iedereen weer zijn eigen kant op. Het zal niet makkelijk worden om weer afscheid te moeten nemen van iedereen. Maar ik weet zeker dat God een fantastisch plan heeft voor iedereen en wie weet kruisen die wegen zich ooit nog.
En wat betreft voor mijn plannen!? Ik ga 2 weken naar Californië, een vriendin bezoeken van DTS.
Op 7 Juli hoop ik weer op Nederlandse bodem te landen. Dus dan hoop ik op zondag 8 juli weer fris en fruitig (zonder jetlag) in de kerk te zitten. Ahum.. Daar ga ik voor!!!
De plannen die ik heb voor het nieuwe seizoen waar ik nu in stap beginnen meer vorm te krijgen.. Maar het heeft nog een aantal gebeden en duidelijkheid nodig. Lieve mensen bedankt voor alle ondersteuning en gebeden... Ik voelde me gedragen op zijn vleugels in deze laatste maanden. Ik hoop jullie allemaal binnenkort weer persoonlijk te kunnen spreken. Met grappige en bijzondere verhalen en natuurlijk een heleboel foto's.
Het ga jullie goed.
Groetjes Fjen

  • 17 Juni 2012 - 15:11

    Ellen:

    he lieve fjen, we kijken weer naar je uit. Neem de tijd voor het afscheid en geniet van je vriendin in California!

  • 17 Juni 2012 - 15:57

    Rina:

    Wat fijn om weer van je te horen Fjen. Sjonge dat zal nog wat worden de laatste debriefing en dan afscheid nemen. Nee, dat is niet gemakkleijk. Maar onze here wil ook daar bij helpen. Een goede tijd toegewenst bij je vriendin en dan.............tot ziens, Veel liefs,

  • 17 Juni 2012 - 21:15

    Corrie:

    Mooie verhalen Fjen! Ik hoop ze ook in Nederland te horen. Sterkte bij het afscheid nemen en nog fijne eken in Californië.

  • 20 Juni 2012 - 12:16

    Inge:

    Hoi Fjen!
    Genieten en sterkte de afgelopen dagen! Goede reis gewenst en zie uit naar je verhalen en foto's!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Redwood City

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 617
Totaal aantal bezoekers 73347

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: