GOD IS GOOD :) - Reisverslag uit Lewiston, Verenigde Staten van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu GOD IS GOOD :) - Reisverslag uit Lewiston, Verenigde Staten van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

GOD IS GOOD :)

Door: Fjen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

14 April 2012 | Verenigde Staten, Lewiston

hallo allemaal,

De winter jassen en dikke truien worden weer in de kast gehangen. Het weer begint langzamerhand wat warmer te worden. Vandaag staat er zelfs een BBQ op het programma. Samen met het team hebben we er weer een week opzitten. Op woensdag hadden we weer hetzelfde programma. Ik zat dus weer de hele ochtend met kleine kinderen op mijn schoot. Het zijn vaak dezelfde moeders die hun kinderen weer komen brengen. Ik merk dat ze blij zijn om weer een bekent gezicht te zien. Ik vermaak me wel daarboven op de tweede verdieping. Ik hoop dat na een aantal weken de kinderen zich ook meer op hun plekje zullen voelen en door alles heen ook een stukje van God’s licht en liefde zullen ervaren.
Daarnaast is er hier en daar ook contact gelegd met verschillende kerken en jeugd groepen. Deze week hadden we wat meer vrije tijd om onze presentatie’s van Plumbline voor te bereiden. Vandaag gaan we de presentatie’s houden voor onze eigen groep om al een keer te kunnen oefenen. Komende week gaat het echt beginnen. Ik ben een beetje zenuwachtig maar ook wel nieuwschierig wat deze nieuwe informatie doet met de jongeren hier in Maine.
Komende week staan er weer een aantal dingen op het programma. Een aantal van ons gaan de kinderopvang een nieuw kleurtje geven. Met plaatjes op de muren met als thema 'De ark van Noach'. Maandag zijn we uitgenodigd voor een lunch bij een familie uit Somalië. Een speciaal maaltje, typisch Afrikaans. Ik ben benieuwd.
Het word weer een week vol met verrassingen.
Een fijne zondag toegewenst.
Fjen :)

  • 15 April 2012 - 10:46

    Rina:

    Als ik dit zo lees, dan ben je echt met je roeping bezig Fjen. Zo te lezen wordt dit alleen maar bevestigd. Succes met de Plumbline. Eerst de generale voor jullie groep en straks voor de doelgroep. Prachtig. Mooi dat jullie ook even je creativiteit in het verven kunnen uitleven. Veel succes ermee en ik hoop dat het vrolijk wordt. En vruchtbare week toegewenst.

  • 16 April 2012 - 12:12

    Corrie Mannee:

    Klinkt goed Fjen, volgens mij heb je het helemaal naar je zin.
    Wat leuk om bij somaliërs te gaan eten.
    Vandaag is het koud bij ons, ik heb zomer- en winterjas aan de kapstok hangen en ik doe dan de ene, dan de andere weer aan! Vandaag gaat Roos in ondertrouw met Hans, ze hopen 25 mei te trouwen.

  • 22 April 2012 - 14:41

    Inge:

    Ik lees je verslag een beetje laat, want de week is al weer om. Mooi om te lezen dat je het werken met kinderen fijn vindt en zo bewogen bent met ze. Ben benieuwd hoe de presentaties van Plumline zijn gegaan en of het Somalise eten jou smaakte?!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lewiston

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 586
Totaal aantal bezoekers 73334

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: