Trauma Debriefing - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu Trauma Debriefing - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

Trauma Debriefing

Door: Fjen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

11 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

ALOHA,

Een bruiloft op Hawaii, wie droomt daar nou niet van.. Afgelopen zaterdag heeft een stel uit mijn school hun trouwbeloftes vernieuwd. Op het strand, tussen de palmbomen en met taart en champagne. Het was bijzonder om bij te wonen, hoe ze door de moeilijke periodes heen elkaar weer gevonden hebben en niets anders willen dat de rest van hun leven samen door brengen. :)
Afgelopen week ging het over trauma en hoe we mensen kunnen ondersteunen in het verwerken daarvan. Het was een intesieve week waarin veel uit mijn eigen leven ook naarboven kwam. Ik realiseerde dat ik mezelf in veel situaties niet echt de tijd had gegeven om dingen echt te verwerken maar dat ik het naar beneden duwde. Andere mensen wilde helpen en hen voorop stelde om niet aan mijzelf te hoeven denken. Ik merk hoe God dit stapje voor stapje om wil draaien en wil genezen. Dat door alles heen mij dit dichter bij Hem zal brengen dan ooit tevoren.

Het leven op de campus gaat rustig door. Het is een drukte van belang want veel teams komen terug van outreach. Mission builders komen af en aan. Het is leuk om zoveel nieuwe mensen te leren kennen van over de hele wereld. Het eten komt me nog niet me neus uit en ik krijg nog net genoeg vitamientjes binnen. Met mijn kamergenootjes is het ook nog uit te houden :)
Nog 2 weken te gaan en dan op naar Maine. De vliegtickets zijn op bijzondere goedkope manier ingeslagen. Ik merk echt dat God elk stapje voor ons uitstippeld. Ik kan niet wachten om te zien wat zijn plannen zijn voor ons team. We gaan met 11 studenten en 2 staf. Dus een grote groep. Dus een gebedje voor éénheid word erg gewaardeerd. Bedankt voor de bemoedigingen. Ik ben dankbaar voor iedereen die aan me denkt en voor me bid. Ik wens iedereen weer een gezegende week toe..
Heel veel liefs....

  • 13 Maart 2012 - 07:59

    Anton:

    Fijn Fjen,
    Steeds dichter bij jezelf en God en daardoor steeds beter om je naaste te helpen.

    XXX-jes,
    je pa

  • 13 Maart 2012 - 18:17

    Rina:

    Sjonge Fjen, alweer zo'n pittige week. Wederom met jezelf geconfronteerd. Iemand zei een: De eerste ziel die God aan ons toevertrouwd is onze eigen ziel. En wat is het moeilijk om daar goed voor te zorgen. En toch gaat het God om onszelf en niet in de eerste plaats om wat we voor Hem doen. Jijzelf bent belangrijk voor Hem. Je leert jezelf steeds beter kennen en ook wie God voor je wil zijn. Nog 2 weken studie, het vliegt voorbij. Bij ons komen de narcissen en de crocussen uit de grond. Veel liefs vanuit de Veluwe

  • 13 Maart 2012 - 20:40

    Corrie:

    Haha ik zit weer op deeze site. Afgelopen zondag zei je vader dat je nog een blog bijhield en het is erg leuk om te lezen Fjen.
    Fjen international!!!!
    Ook veel zegen toegewenst Fjen ben benieuwd naar je outreach.

  • 14 Maart 2012 - 10:06

    Meine:

    Mooi om je verhaal te lezen en daar doorheen het verhaal van God. Rijk hoor! Geniet er van en deel maar uit ook tijdens de outreach.
    Groetjes!

  • 14 Maart 2012 - 12:16

    Cora:

    Ik leef met je mee!

  • 14 Maart 2012 - 15:25

    Inge:

    Heftig maar ook goed dat er dingen naar boven komen die je met Gods hulp mag "opruimen". Ben heel benieuwd naar je outreach!!!! Heel veel zegen, plezier, succes en leerzame momenten toegewenst!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 73342

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: