The final Countdown - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu The final Countdown - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

The final Countdown

Door: Fjen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

24 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

ALOHA,

Het aftellen is begonnen. Nog 3 nachtjes slapen en dan verlaat ik het prachtige eiland Hawaii. Afgelopen week hadden we geen les meer en was er eindelijk tijd om wat uit te rusten en daar heb ik goed gebruik van gemaakt. Maandag mijn Final Report van 8 kantjes ingeleverd. Aan het einde van de week hebben we met elkaar het klaslokaal schoon gemaakt en dat was het dan. Gister werd de eerste op het vliegveld uitgezwaaid. Niet alle studenten gaan op outreach. Dus het begint nu al met de tranen. Ook inpakken stond al vroeg op het programma. Alles wat we niet mee nemen op outreach moest in de opslag. De lesfase komt nu echt ten einde. Omdat een aantal van het team nog steeds niet al het geld bij elkaar hebben hadden we voor vandaag een car wash georganiseerd. Vanaf 9 uur 's ochtend tot en met 3 uur in de middag non-stop auto's wassen binnen en buitenkant. Er is aardig wat geld binnen gehaald waar we erg dankbaar voor zijn.

Zoals ik al zij het aftellen is begonnen. Tijd om de grote rugtas in te pakken. Laatste wasjes te draaien. Kamer schoon maken. Gedag zeggen tegen alle vrienden die ik in de laatste 3 maanden heb leren kennen. Dankbaar voor het mooie eiland waar ik deze 3 maanden met plezier heb mogen wonen. Eindelijk vrij van alle bedbugs. Kleine beestjes die 's nacht uit je matras komen en je helemaal lek prikken.
Morgen is het bekende Love Feast. Een maaltijd en een heleboel gezelligheid. Om samen dit gedeelte van de school af te sluiten. Iedereen in het pak en mooie jurken.

Ik ben heel erg benieuwd wat Maine en Boston ons gaat brengen. De nieuwe die we gaan ontmoeten. Het licht en de hoop die we kunnen brengen in een donkere plek.
Jullie gebeden worden erg gewaardeerd voor: de laatste financiën die nog binnen moeten komen, de reis naar Maine, eenheid in het team, de projecten en mensen die we gaan ontmoeten. Voor open harten. 18 juni hoop ik weer in Hawaii aan te komen voor de evaluatie week. Ik hoop jullie elke week met een blog een blog te kunnen voorzien. Ik zal waarschijnlijk niet altijd internet hebben maar ik doe mijn best.
Iedereen een gezegende week toegewenst

FJEN :)

  • 25 Maart 2012 - 11:31

    Inge:

    Heel veel plezier en zegen gewenst en een veilige reis!!!
    Hoop dat je veel zult leren, ervaren van God en kinderen (en volwassenen) zult bereiken met Gods boodschap!!!!

  • 25 Maart 2012 - 12:00

    Rina:

    Even een laatste groetje voor je in Hawaï. Wat fijn dat je een beetje kon uitrusten van alle inspanningen. Over een paar dagen ga je er immers weer flink tegenaan. Ik hoop dat je een goede overgang kunt maken. De Here zegene je en behoede je en Hij stelle je tot een zegen. Lieve groeten vanuit een zonovergoten Veluwe!

  • 25 Maart 2012 - 20:08

    Pita:

    heel veel succes met het afscheid van het prachtige hawaii ! en een goede reis toegewenst !

    wij (de Nederlanders) missen je !

    xx

  • 25 Maart 2012 - 21:22

    Corrie:

    Veel plezier op het feest. Sterkte met alles en Gods nabijheid op al je wegen!!

  • 26 Maart 2012 - 13:27

    Anton:

    Ik zag de site hopehousemaine.com en verwacht dat je daar erg zult genieten van de kids en je werk.

    Goede reis en love you.

  • 28 Maart 2012 - 20:18

    Ellen:

    Hoi Fjen,
    Ik ben benieuwd wat jij Maine en Boston gaat brengen. In elk geval Gods zegen en Jezus zelf (die neem je omdat Hij in je hart woont). Go for it meid!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 73315

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: