Worship counseling / Family systems - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu Worship counseling / Family systems - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

Worship counseling / Family systems

Door: Fjen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

23 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

ALOHA,

De week is alweer voorbij. Het gaat zo snel. Heb je dat ook wel eens..? Er is maar 1 week voorbij, maar het voelt alsof ik 3 weken gehad heb...
We begonnen de week met Worship Counseling. Oftewel veel aanbidding en daarnaast les over wie onze Hemelse Vader is en hoe we in Zijn vrijheid mogen wandelen. Alle leugens die we al zolang bij ons dragen bij het kruis mogen neerleggen en aan onze identiteit mogen vasthouden die we in Hem hebben ontvangen. Veel getuigenissen van God's trouw door alle moeilijke tijden heen. Hij veranderd niet en Hij heeft onze zonden op zich gedragen.

De tweede helft van de week hadden we les over family systems. Hoe zit een gezin in elkaar. Verschillende rollen die ingevult worden binnen het gezin. Getuigenissen over hoe verschillende situaties je op een negatieve manier kunnen beinvloeden. Daarna moesten we een stamboom maken. En dan niet alleen de namen en geboorte data maar een stukje dieper dan dat. Ziektes, verslavingen etc.. Om op die manier er achter te komen wat er in de familie speelt en hoe dat door de generaties heen nu een negatief effect kan hebben op mij. Bepaalde punten waar ik door de jaren heen mee aan het worstelen ben. Waar dat vandaag komt. Om mijzelf beter te leren kennen. En om uiteindelijk de situaties bij God neer te leggen en de negatieve banden met de vijand te breken. Het gaan intensieve weken worden. Wat ik ook als gebedspunt bij u neer wil leggen. Dat ik deze komende weken dicht bij God mag blijven en samen met Hem stapje voor stapje de weg naar de vrijheid mag veroveren.

Gister was het Beach Day. Met de hele groep het grootste gedeelte van de dag naar het strand geweest. Ben als een tomaatje terug gekomen maar het was een gezellige boel. Leuk om een keer van de campus af te zijn en met elkaar op stap te gaan.. Het was een weekend waarin ik niet al het huiswerk af heb kunnen maken wat ik in gedachten had. Maar ik heb lekker kunnen uitrusten om weer een volle week in te kunnen gaan.

Ik wens iedereen een gezegende week toe. Liefs Fjen

  • 23 Januari 2012 - 11:58

    Dad:

    Succes weer deze week
    XXX-jes

  • 23 Januari 2012 - 13:37

    Ellen:

    Mmmm, geniet ook gewoon lekker van het strand en hou je rust in de gaten. God rustte ook uit van zijn schepping.
    Ik bid voor je
    liefs

  • 23 Januari 2012 - 18:06

    Rina:

    Sjonge Fjen, dat begint al pittig, met je eigen gezin van herkomst. Het zal een ontdekkingsreis worden als je door je familiebanden heen kruipt. Ik bid mee dat deze reis een geweldige bestemming zal hebben. De nieuwjaarspreek bij ons ging erover dat we meer zullen gaan lijken op de Here Jezus en het lijkt me dat dit ook jouw doel wordt. Een goeie reis toegewenst en wat heerlijk dat je dit weekend zo kon genieten van het strand. Veel liefs uit een dorp waarop het hagelt.

  • 24 Januari 2012 - 13:00

    Pita:

    miss you + love you!

  • 29 Januari 2012 - 15:40

    Jolanka:

    Hoi Fjen,

    Wat mooi om je verslagen te lezen. Wat heb je al veel meegemaakt zeg. En wat leer je veel zeg. Een prachtig plaatje van de kerk!! Het lijkt 'het kleine huis' wel. Ook fijn dat je met een niet te grote groep bent en dat jullie samen steeds meer van God gaan leren.
    Liefs van jolanka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 73312

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: