Restoring the Foundations. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu Restoring the Foundations. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fjen Klaassen - WaarBenJij.nu

Restoring the Foundations.

Door: Fjen

Blijf op de hoogte en volg Fjen

30 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

ALOHA...,

Hopenlijk heeft iedereen een fijn weekend gehad. Bedankt iedereen voor de gebeden want die had ik wel nodig. Het is een aparte maar bijzondere en goede week geweest. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.

Deze week moesten we voor het eerst elkaar counseling aan de hand van een vragenlijst die we hadden ingevult. We hebben de vijand aardig wat klappen verkocht deze week. Het begon met het breken van de vloeken die door de generaties heen door gegeven. Voor mij was het loslaten van 'controle' een hele grote stap. Daarna waren de Ungodly believes aan de beurt. Dingen die je over jezelf bent gaan denken die niet van God zijn. zoals bijvoorbeeld: ik ben niet mooi of ik ben niet goed genoeg. Dit moesten we omkeren naar de waarheden die God over ons uit spreekt. Onze identiteit in Hem. Soul/Spirit Hurts was nu aan de beurt. Pijnlijke situaties die in onze jeugd zijn gebeurt waar we zonder het te weten nog de wonden van hebben. Dit was echt een moment die je samen met Jezus meemaakte. Hij bracht me terug naar de situatie toen ik ongeveer 7 jaar oud was. Ik werd door iemand die sterker was dan mij onder water geduwd. Dit was voor mij een hele traumatische herinnering. Maar toen ik in die pijn Jezus uitnodigde om in die herinnering te komen. Zag ik Hem niet maar ik wist dat Hij achter me stond en dat ik niet alleen was. Jezus tilde me uit het water in zijn armen. Ik kon al mijn pijn aan Hem geven en ik was Vader's kleine prinsesje. God heeft mijn hart van die pijnlijke herinnering genezen. De laatste dag stond het verdrijven van demonen op het programma. Niet dat we bezeten zijn want we hebben God's geest in ons wonen. Maar demonen kunnen ons wel op allerlei manier onderdruk zetten. In onze gedacht maar ook lichamelijk.

Het was een intense week waarin er veel gebeurt is. Ik ben God erg dankbaar voor alle zegeningen deze week. Vrijheid. Ik ben de hele dag aan het dansen en zingen. Ik mag zo bij mijn Hemelse Vader op schoot kruipen en me veilig voelen in zijn armen.
Komende 2 weken gaan we aan de slag met Plumline. Geen flauw idee wat het is. Voor degene van jullie die het wel kennen weten vast dat me weer een paar intesieve weken te wachten staan. :)

Liefs

  • 30 Januari 2012 - 12:06

    Rina:

    Sjonge Fjen, ik begin maar met het laatste deel: Ik ben vrij, ik kan dansen en zingen. Wat een geweldige Heiland hebben we die zonden kan verbreken en die wonden kan genezen. Wat heerlijk dat we niet alleen in het leven staan. Er is een Helper! Het was niet gemakkelijk, maar het resultaat mag er wezen. Ben benieuwd wat Plumline is. Nooit van gehoord. Ik zou denken aan een lekker toetje...................... Liefs uit een sneeuwit dorp.

  • 02 Februari 2012 - 07:40

    Inge:

    Wat mooi en heftig wat je allemaal mag leren en ervaren met Gods hulp en door God. Ik wens je Zijn kracht, liefde en wijsheid toe voor de komende weken!

  • 02 Februari 2012 - 07:43

    Inge:

    Nog een toevoeging: wat fijn dat je dit allemaal deelt met ons. Zo word ik ook weer geraakt door wat God ons allemaal wil geven en hoe we Hem echt op de eerste plaats moeten zetten en alles geven wat in de weg staat! Zet mij ook aan het denken over dingen die ik meegemaakt heb! Heel fijn Fjen!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Fjen

Actief sinds 31 Dec. 2010
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 73307

Voorgaande reizen:

01 April 2014 - 01 Juli 2014

FIE

04 Januari 2012 - 07 Juli 2012

FCM

13 Januari 2011 - 27 Juni 2011

DTS

Landen bezocht: